Bezpłatna skrzynka e-Doręczenia Certum

Jak założyć bezpłatną skrzynkę e-Doręczeń - prosty przewodnik

Dowiedz się, jak w kilka minut założyć skrzynkę e-Doręczeń i korzystać z elektronicznej komunikacji z urzędami.

e-Doręczenia Certum Twoja skrzynka na elektroniczne listy polecone

Jeden e-doręczenia

Zaloguj się do Panelu

Zaleguj się do panelu Certum, jeśli nie masz jeszcze konta, załóż je i podaj swój adres mailowy.
kliknij w Panel

Dwa e-doręczenia

Wybierz metodę uwierzytelnienia

Z dostępnych metod wybierz metodę uwierzytelnienia skrzynki. mObywatel, lub podpis elektroniczny Certum.

Trzy e-doręczenia

Wybierz skrzynkę w wersji Free

Wybierz darmową wersję skrzynki.

Cztery e-doręczenia

Uzupełnij dane wnioskodawcy

Wybierz tym skrzynki: firma osoba prywatna itd. Uzupełnij wniosek swoimi danymi, podając PESEL/NIP/KRS. Zobacz rysunek poniżej

Pięć e-doręczenia

Wprowadź nasz e-mail polecający

W polu „Partner, który ci polecił skrzynkę” wprowadź adres skrzynka@edoreczenia.pl I zacznij używać bezpłatnej skrzynki e-Doręczeń Certum. Miejsce na wpisanie kodu to pole 11 z rysunku poniżej.
Kod: skrzynka@edoreczenia.pl

Bezpłatna skrzynka e-doręczeń Certum

Nie znalazłeś rozwiązania swojego problemu?

Skontaktuj się z nami

Nasi konsultanci udzielą Ci wsparcia.

Pomagamy, bo lubimy!