Bezpłatna skrzynka e-Doręczenia Certum
Jak założyć bezpłatną skrzynkę e-Doręczeń - prosty przewodnik
Dowiedz się, jak w kilka minut założyć skrzynkę e-Doręczeń i korzystać z elektronicznej komunikacji z urzędami.
e-Doręczenia Certum Twoja skrzynka na elektroniczne listy polecone
Zaloguj się do Panelu
Zaleguj się do panelu Certum, jeśli nie masz jeszcze konta, załóż je i podaj swój adres mailowy.
kliknij w Panel
Wybierz metodę uwierzytelnienia
Z dostępnych metod wybierz metodę uwierzytelnienia skrzynki. mObywatel, lub podpis elektroniczny Certum.
Wybierz skrzynkę w wersji Free
Wybierz darmową wersję skrzynki.
Uzupełnij dane wnioskodawcy
Wybierz tym skrzynki: firma osoba prywatna itd. Uzupełnij wniosek swoimi danymi, podając PESEL/NIP/KRS. Zobacz rysunek poniżej
Wprowadź nasz e-mail polecający
W polu „Partner, który ci polecił skrzynkę” wprowadź adres skrzynka@edoreczenia.pl I zacznij używać bezpłatnej skrzynki e-Doręczeń Certum. Miejsce na wpisanie kodu to pole 11 z rysunku poniżej.
Kod: skrzynka@edoreczenia.pl
Nie znalazłeś rozwiązania swojego problemu?
Skontaktuj się z nami
Nasi konsultanci udzielą Ci wsparcia.